Spoštovani starši, dragi učenci, cenjeni kolegi učitelji!
Za nami je teden, ki je prav vse nas postavil na veliko preizkušnjo in potrdil besede znanega fizika Isaaca Newtona, ki je nekoč dejal, da »to, kar vemo, je kapljica; to, česar ne vemo, je morje.« Dobesedno čez noč smo se morali prilagoditi in začeti raziskovati po morju neznanega.
Drznem si nas pohvaliti in reči, da smo se hitro prilagodili danim razmeram in poskusili iz vsega izvleči najboljše, kar smo, po svojih močeh, lahko. Zahvala gre vam, cenjeni kolegi, ki ste s svojo izvirnostjo takoj, brez vsakršnih dvomov, poprijeli za delo in učencem pripravili vso potrebno gradivo, ne ozirajoč se na dejstvo, da nihče od učiteljev in učencev takšne vrste dela ni vajen. Vsekakor gre pohvala tudi vam, dragi učenci, da znate tudi v takšnih trenutkih dati vse od sebe in se spoprijeti z malo drugačnim »šolskim« delom. Nenazadnje pa gre velika zahvala tudi vam, spoštovani starši, saj brez vas ne bi bili pri svojem trudu uspešni ne učitelji in ne učenci. Stojte jim še naprej ob strani, spodbujajte jih pri delu, vlivajte jim upanje in motivacijo.
V prvem tednu smo vas, dragi učenci, povabili tudi k izpolnjevanju ankete. Zapisali ste, da vam je ideja pouka na daljavo sicer všeč, da pa bi rajši bili v šoli. Verjetno so to zdaj želje vseh nas, kajne? Veseli smo vašega zagona za šolsko delo, saj nam sporočate, da se nameravate šolskemu delu posvečati enako, kot če bi bili v šoli. Vas pa vsekakor upravičeno skrbi, da bo kvaliteta vašega znanja manjša in da bo po vrnitvi v šolo potrebna razlaga učiteljev. Naj vas to ne odvrne od sprotnega dela, za pomoč se lahko obrnete (preko elektronskih sporočil) tudi na svoje učitelje, ki vam bodo z veseljem priskočili na pomoč. Tudi na šolsko svetovalno službo se lahko obrnete po kakšen nasvet v zvezi z učenjem ali težavami, ki vas pestijo (vodstvo šole in strokovni delavci so dosegljivi na elektronskih naslovih, ki jih najdete na naslednjih dveh povezavah: http://www.os-frana-rosa.si/govorilne-ure/ in http://www.os-frana-rosa.si/sola-2/).
Naj vas ob tej priložnosti povabim k reševanju nove ankete, ki nam bo v veliko pomoč pri organizaciji dela vnaprej. Za reševanje ankete klikni TUKAJ.
Dragi učenci, ne pozabite pa tudi na čas, ki ga namenite sebi in svojim najbližjim. Če razmere to dopuščajo, se odpravite s svojimi bližjimi v naravo, na sprehod. Doma posvetite drug drugemu čas za igro, pogovor ali ogled kakšne zanimive oddaje (pod naslovom Varno na internetu med epidemijo koronavirusa najdete seznam koristnih, zabavnih in varnih spletnih strani).
Naj nam ob koncu vsem napišem le še, da bodimo pri vsem, kar počnemo v teh dneh, smeli še naprej. Lepo vas pozdravljam in vam vsem želim vse dobro in ostanite zdravi.
Nataša Gajšek Ključarič
ravnateljica
PODALJŠANO BIVANJE
Predstavljamo vam povezave do 3 naravoslovnih slikanic, ki so namenjene predvsem 1. triadi. Če želite, jih lahko uporabite:
- https://issuu.com/pipinovaknjiga/docs/pelji_me_domov_lowres
- https://issuu.com/pipinovaknjiga/docs/pelji_me_domov_vode_n_lowres
- https://issuu.com/pipinovaknjiga/docs/robin_lowres/2
RAP
- Razgibajmo možgane
- Za planet nas skrbi
- Gibanje
- Razširjeni program: Zdrava in uravnotežena prehrana
- Vem, kaj jem
- Bonton
- Z igro in plesom do gibčnega telesa
- Korektivna vadba
- Playness
- Znamo se pogovarjati
- Roševa mala šola kuhanja
- Hoja nas krepi , Trajnostna mobilnost
- Znamo biti solidarni
- Varno v kuhinji in življenju
- Prva pomoč
DSP, ISP
- Osebna odgovornost
- Petra Steiner (DSP za tujce (2. razred)
- Dolores Malić (6. razred)
- Maja Skakić (9. razred – TJA)
- Tanja Dremšak (3. razred)
- Mojca Pliberšek (9. razred – SLJ)
- Martina Ostrožnik
- Maja Verhovšek (9. razred – KEM)
- Maja Verhovšek (7. razred – SLJ)
- Julija Grm (ISP-Pozornost) , Primeri vaj
- Julija Grm (Primeri vaj za spodbujanje slušne pozornosti)
- Bojana Zorko, Mihaela Remic, Marjetka Novak (8. razred – MAT)
- Nataša Čupeljić, Blanka Skočir (6. razred – SLJ)
- Nataša Čupeljić (DSP za priseljence)
- Martina Ostrožnik (8. razred – TJA)